Nasza strona wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.

Nazwa Referat Inwestycji i Remontów
Adres Ulica Malinowicka nr 4
Kod pocztowy 42-512 Miejscowość Psary
Kontakt
Telefon
(032) 294 49 39
Fax
(032) 294 49 01
Zadania

W skład Referatu Inwestycji i Remontów wchodzą:

   RIRI – kierownik referatu,

   RIRII – stanowisko ds. zamówień publicznych,

   RIRIII – stanowisko ds. inwestycji

   RIRIV – stanowisko ds. remontów, kierownik kancelarii informacji niejawnych,

   RGI – koordynator ds. administrowania drogami i pracami brygady remontowej.

Szczegółowe zadania wykonywane na poszczególnych stanowiskach określają zakresy czynności.

Do zadań Referatu Inwestycji i Remontów należy w szczególności:

   prowadzenie spraw dotyczących inwestycji i remontów realizowanych w gminie;

   prowadzenie budowlanych zadań inwestycyjnych, dokumentacji prawno-technicznej, wykonawstwa i odbiorów;

   organizacja i realizacja procesów o charakterze inwestycyjnym dla potrzeb Gminy, w tym opracowywanie planów inwestycyjnych;

   wykonywanie czynności w zakresie udzielania zamówień publicznych, zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;

   organizowanie pracy komisji przetargowej i kompletowanie dokumentacji;

   realizacja obowiązków wynikających z prawa budowlanego i ustawy przeciwpożarowej w stosunku do lokali stanowiących własność Gminy;

   prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem gminnych dróg, ulic, przystanków autobusowych, mostów, placów i parków;

   współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy w przedmiocie ich utrzymania;

   przygotowywania ocen, analiz i programów inwestycyjnych gminy;

   prowadzenie spraw związanych z odwodnieniem dróg na terenie gminy;

   dbałość o prawidłowy stan techniczny gminnych obiektów użyteczności publicznej;

   administracja i eksploatacja urządzeń techniczno – instalacyjnych i obiektów budowlanych użyteczności publicznej, dla których nie powołano odrębnych służb lub nie powierzono lub nie ustanowiono zarządu innym podmiotom;

   prowadzenie kartotek zakupionych materiałów i towarów na zadania inwestycyjne i prowadzone remonty przez Urząd Gminy oraz rozliczanie zakupionych materiałów i towarów;

   sporządzanie analiz dotyczących wykorzystanych materiałów i towarów;

   sporządzanie kosztorysów powykonawczych na prowadzone inwestycje i remonty;

   sporządzanie dokumentów PT z zakresu inwestycji;

   utrzymanie w czystości i porządku boisk sportowych na terenie Gminy;

   wydawanie opinii w sprawie projektów zmian organizacji ruchu drogowego;

   wykonywanie czynności zgodnie z właściwościami wydziału dróg lokalnych, w tym sporządzanie sprawozdań GUS, odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, czynności administracyjnych związanych z wnioskami i interpelacjami radnych i sołtysów gminy;

   wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową Referatu, w tym zadań w procesie przygotowań obronnych państwa i organizowaniu systemu zarządzania kryzysowego.
Szczegóły publikacji
Szczegóły publikacji
Data ost. zmiany 2018-09-03 12:01:21
Data utworzenia 2009-08-11
Data udostępnienia 2018-07-05 08:14:57
Osoba odpowiedzialna Admin
Udostępnił Dymitr Wierżbicki