Urząd Gminy w Psarach serwis informacyjny
GMINA
  • Strona główna
  • O Gminie
  • Statut Gminy
  • Budżet Gminy
  • Majątek Gminy
  • Jednostki Organizacyjne Gminy
  • Jednostki Pomocnicze
  • Organizacje pozarządowe
  • RADA GMINY
  • Biuro Rady Gminy
  • Komisje Rady Gminy
  • Plany pracy Komisji i Rady
  • Protokoły
  • Uchwały Rady Gminy
  • Akty Prawa Miejscowego
  • Sprawozdania
  • Oświadczenia majątkowe
  • MŁODZIEŻOWA RADA GMINY
  • Skład Młodzieżowej Rady Gminy
  • Protokoły
  • Uchwały
  • URZĄD GMINY
  • Regulamin Organizacyjny
  • Kierownictwo Urzędu Gminy
  • Referaty Urzędu
  •       -- Referat Organizacyjny i Oświaty
          -- Referat Rozwoju, promocji i pozyskiwania środków zewnętrznych
          -- Referat Finansów i Podatków
          -- Referat Przedsięwzięć Publicznych
          -- Referat Inwestycji i Remontów
          -- Urząd Stanu Cywilnego
          -- Pion Ochrony Informacji Niejawnych
          -- Samodzielne stanowiska
  • Oświadczenia Majątkowe
  • Pomieszczenia Urzędu
  • Struktura Organizacyjna
  • PRACA URZĘDU
  • Regulamin pracy
  • Załatwianie Spraw
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Opłaty, czynsze, podatki
  • Archiwa Urzędu
  • Procedury Prawne
  • Konkursy
  • Działalność Gospodarcza
  • INFORMACJE URZĘDU
  • Stypendia
  • Konsultacje społeczne
  • Plany i programy
  • Inwestycje
  • Zarządzenia Wójta
  • Ogłoszenia, komunikaty, wykazy
  • Sprawozdania Wójta
  • Wyniki kontroli
  • Audyt
  • Udostępnienie informacji publicznej
  • PRZETARGI
  • Przetargi - Urząd Gminy Psary
  • Przetargi - Jednostki Organizacyjne Gminy Psary
  • Przetargi - Stowarzyszenia Gminy Psary
  • Zamówienia publiczne wg art. 4 pkt. 8
  • Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • Emisja obligacji
  • OCHRONA ŚRODOWISKA
  • Gospodarka odpadami
  • BEZDOMNE ZWIERZĘTA
  • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
  • Publicznie Dostępny Wykaz Danych O Środowisku
  • Informacja o publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz o sposobie i zasadach udostępniania danych zawartych w tym wykazie
  • Programy
  • Pomniki przyrody
  • WYBORY
  • Wybory do młodzieżowej Rady Gminy
  • Referenda
  • Wybory samorządowe
  • Wybory do Sejmu RP i Senatu RP
  • Wybory do Parlamentu Europejskiego
  • Wybory Prezydenta RP
  • Wybory ławników sądowych
  • DRUKI DO POBRANIA
  • Druki do pobrania
  • Odnośniki do stron WWW
  • Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • URZĄD GMINY   \  REFERATY URZęDU   \  URZąD STANU CYWILNEGO

      Urząd Stanu Cywilnego

    Urząd Stanu Cywilnego Kierownik USC i stanowisko ds. kadr

    • W skład Urzędu Stanu Cywilnego wchodzą:

      • USCI - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego,

      • USCII - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

    • Szczegółowe zadania wykonywane na poszczególnych stanowiskach określają zakresy czynności.

    • Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy w szczególności :

      • W zakresie USC:

        • prowadzenie akt stanu cywilnego i sporządzanie akt z zakresu urodzeń, małżeństw i zgonów oraz wydawanie odpisów z aktów urodzeń, małżeństw, zgonów;

        • przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka;

        • przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska ojca lub matki dziecka;

        • przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński;

        • przyjmowanie oświadczeń o powrocie kobiety rozwiedzionej do poprzedniego nazwiska;

        • prowadzenie innych spraw z zakresu ustawy o aktach stanu cywilnego;

        • organizowanie uroczystości związanej z jubileuszami pożycia małżeńskiego oraz urodzin;

        • udzielanie ślubów cywilnych;

        • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zmianie imion i nazwisk;

        • prowadzenie spraw i współdziałanie w sprawach zgromadzeń, stowarzyszeń i obywatelstwa.

      • W zakresie kadr:

        • prowadzenie spraw z zakresu kadr pracowników Urzędu Gminy oraz dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;

        • prowadzenie akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Wójta;

        • udział w planowaniu i realizacja wydatków osobowych Urzędu;

        • przygotowywanie projektów dotyczących zaszeregowań, awansów, nagród, dodatków funkcyjnych, stażowych itp. dokumentacji dotyczącej spraw płacowych i wyróżnień;

        • prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy, w tym przygotowywanie umów o pracę, umów – zlecenia, umów o dzieło;

        • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie;

        • załatwianie spraw związanych z odpowiedzialnością porządkową i dyscyplinarną pracowników;

        • rozpatrywanie roszczeń i skarg wynikających ze stosunku pracy;

        • załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników;

        • sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia;

        • organizowanie i koordynowanie spraw związanych ze stażami absolwenckimi, przygotowaniem zawodowym, pracami interwencyjnymi oraz robotami publicznymi oraz współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy;

        • udział w procesie przygotowań obronnych państwa i organizowaniu systemu zarządzania kryzysowego

        • prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem radnych, osób pełniących funkcje organów i pracowników urzędu.

      udostępnił Karolina Rybak dnia 2013-07-08 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Psary v2.0 góra